Subject: FW: LC3051 F.R. Kreutzwaldi tänav 11 peakaitsme suurendamine. Antsla linn, Antsla vald, Võru maakond.
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 15:17:55 +0300

registreerimiseks

From: Rebane, Raido <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 27, 2025 1:55 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: LC3051 F.R. Kreutzwaldi tänav 11 peakaitsme suurendamine. Antsla
linn, Antsla vald, Võru maakond.

Tere

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel F.R. Kreutzwaldi
tänav 11 peakaitsme suurendamise projekti. Antsla linnas, Antsla
vallas,Võru maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uus alajaam F.R. Kreutzwaldi tn 11 kinnistule
ning asendatakse olemasolevad jaotuskilp 461MPHK ja liitumiskilp 89967LK.

Sellega seoses oleks saadan teile esialgse idee. Sõiduteed sooviks esialgu
mitte lõhkuda.

1.	Kui kaugele kõnnitee servast võib alajaama panna – maaomanik tahab
võimalikult lähedale teele.
2.	Millises mahus oleks tarvis taastada teekatted – praegu on
näidatud 5 m augu äärest igas suunas.
3.	Kuidas panna kirja liilusmärgi ehituse ajaks teisaldamine ja
tagasi panek, kui peaks vajadus tekkima seal tänavakivi poolses otsas?
4.	Muud võimalikud probleemid, mis kohe silma jäävad?
5.	Ega teil ole tee teostusjoonist – vald ütles, et neile pole
saadetud?
6.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.